11 sep. 2014

Bokmässan 3: Två veckor kvar

Jag har lite svårt att ta in att det bara är två ynkliga veckor kvar tills Bokmässan öppnar sina dörrar. Två veckor är ju ingenting! Jag är bortom exalterad, men i vanlig ordning är jag snurrig och har inte kommit så långt med min mässplanering som jag skulle önska. Klart är i alla fall att jag kommer fokusera på golvet på torsdagen och fredagen. Lördagen är alltid fullpackad så riskerar man att drabbas av en släng av klaustrofobi så rekommenderar jag seminarium den dagen. Det ska jag hålla mig till. Söndagen blir väl mest en lulldag. Piggheten är troligtvis icke-befintlig då. 

Utöver den här planeringen så vet jag att jag kommer befinna mig en hel del i vår bloggambassadörssvit. Och så har jag två signeringar som jag måste hinna med. Allt mingel är underförstått, behövs knappt ens nämnas. 

TVÅ VECKOR!

2 kommentarer :

  1. Jag känner lite som du, har inte alls koll på vilka seminarier jag vill gå på. Men ser så fram emot våra mingel i sviten :)

    SvaraRadera