4 juni 2013

Tävla om Joyce Carol Oates nya ungdomsroman


Jag har nyligen varit hos Bonnier Carlsen och fått en hel del information om deras kommande böcker och med mig hem fick jag bland annat två exemplar av Joyce Carol Oates nya ungdomsbok Två eller tre saker jag glömde berätta för dig. Eftersom jag själv bara behöver ha ett exemplar så tänkte jag att jag skulle lotta ut det andra exemplaret till någon av mina läsare.

Så hur ska ni göra gör att vinna då? Först och främst vill jag att ni svarar rätt på följande fråga:

Vilken av Joyce Carol Oates böcker inleds med meningen "Sen hon hade blivit våldtagen av ett gäng killar, blivit sparkad och slagen och lämnad att dö på golvet i det ruffiga båthuset i Rocky Point Park"?

När ni har svarat rätt på frågan har ni kvalificerats till utlottningen som sker på måndag, 10 juni. Vill ni sedan ha fler lappar med i utlottningen så är det upp till er om ni vill sprida informationen om tävlingen och länka till den via, exempelvis, egen blogg, Facebook och/eller Twitter etc.
 
En lapp för rätt svar, som lämnas i kommentarsfältet, och sen en extra lapp för varje forum ni väljer att sprida informationen via. Länka gärna så att jag vet hur många lappar ni ska ha med i utlottningen. Svara senast 9 juni, kl 22.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar