17 nov. 2013

Härlig vecka att se fram emot



På onsdag är det äntligen dags för bio. The Hunger Games: Catching Fire har premiär, jag är ledig och inget passar väl bättre än lite godis och Katniss Everdeen i två och en halv timme.

Innan onsdag tänker jag läsa lite Nyckeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Att förhandsbeställa på Adlibris gav mig inte så mycket eftersom paketet skickades på fredagen och inte skickades för att vara framme hos mig på fredagen. Om Posten (hint hint, ni som jobbar med sociala medier) har gjort sitt jobb borde jag dock ha boken i min famn imorgon måndag. Perfekt sätt att starta veckan på. Jag har redan varit och klappat lite på den på Akademibokhandeln (eventuellt också läst första sidan lite snabbt) och den var tjock och go och alldeles underbar.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar