7 dec. 2013

Bokofil..m's JULKALENDER 2013 sprängfylld med lästips - 7 december

Först var jag på årlig adventstacos (ja, vi har döpt det till det) med barndomsvännerna. Där åts det inte bara tacos utan även sötsaker. Av sötsaker kan man ju lätt bli lite sockerhög. Sedan fortsatte jag vidare till ett treårskalas. På sådana finns det barn. Och godis. Och sötsaker. Och det lektes. I nya hoppborgen. Hoppades upp och ner. Lyckan. Och sedan totalkraschen efter allt sockerintag. Jag är helt slut nu. 

Slut eller ej, jag är åtminstone sjukt peppad inför boken i dagens lucka. S.J Boltons fjärde bok om Lacey Flint kommer ut i mitten av 2014 och kommer ha titeln A Dark and Twisted Tide.  Än så länge har jag bara läst Bolton på svenska, men den här tänker jag inte vänta på längre än jag behöver så med den här boken lär jag övergå till engelska. 

Döingar som flyter i vattnet, en mördare som lämnar "presenter", London - ja, hur det blir återstår att se, men jag hoppas på en lysande bok. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar