9 nov. 2011

Liebster Blog Award


Maria på Minaboktips.se gladde mig hiskeligt mycket med en Liebster Blog Award när jag sliten och trött kom hem från Jönköping. Det är alltid kul med uppskattning och eftersom jag kände mig som en mycket dålig bloggare efter att ha försummat bloggen så mycket under den senaste tiden så kändes det extra kul. Tack så jättemycket, Maria!!

1. Tacka den som gav awarden till dig och länka till bloggen.
Tack igen, Maria. Besök henne på Minaboktips.se.  

2. Välj ut 5 stycken som du vill ge awarden till. Låt personerna få veta att de har fått awarden genom att skriva en kommentar på deras bloggar.
Det finns så många att välja bland och så många jag vill skicka till, men justnu väljer jag att skicka lite kärlek till följande bloggar: I bokens världFeuerzeugBöcker böcker böckerBokmania och Calliope Books. Som ett tack för att ni är goa personer som dessutom bjuder på kul läsning.

3. Kopiera och klistra in awarden på din blogg.

4. Lita på att dina utvalda sprider kärleken vidare till andra bloggare.

5. Sist men inte minst: Ha roligt och stötta varandra!
Med det sagt så skickar jag ut kärlek till alla mina läsare, bloggare eller ej. Ni är guld värda och ni gör mig glad varje dag.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar