21 sep. 2012

Bokbloggsjerka, 21-24 september - Nytt den här veckan


I den här veckans jerka vill Annika att vi ska svara på följande fråga:





Berätta om en bok (eller flera) som du har fått, lånat, köpt etc. den här veckan.





Eftersom jag skrev om det här igår så blir det lite upprepning nu.





De odöda har  landat hos mig i veckan. En bok jag verkligen ser fram emot att läsa. Skräcknoveller av några av Sveriges hetaste författare.





Jag har även beställt ett par böcker, men de har dock inte levererats än.





Eftersom jag kärade ner mig i Sharon J. Bolton förra veckan och måste läsa mer omgående så har jag beställt två av hennes andra böcker som finns på svenska. Rov och Ond skörd.





Jeanette Winterson frestade mig också en del efter förra söndagens Babel så därför har jag också beställt hennes The Daylight Gates. Lite häxor passar nog bra nu till hösten.





Sist men inte minst så beställde jag Turkanarapporten av Christian Unge. En kvinna försvinner i Afrika och en svensk kirurg ger sig ut för att försöka leta rätt på henne. Allt överskott från försäljningen skänks till Läkare Utan Gränser. Älskar't!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar