5 okt. 2012

Bokbloggsjerka, 5-8 oktober - Vad läser jag för typ av facklitteratur?


Hoho, jag svänger in på en liten jerka nu när jag ändå har pyttelite tillgång till bloggen. Annika vill veta följande den här veckan:





Läser du facklitteratur ibland och vad är det i så fall som intresserar dig?





Ja, visst gör jag det. Ibland läser jag bara delar av en bok just för att jag tycker att ett kapitel låter intressant och ibland läser jag från pärm till pärm. Vad som intresserar mig varierar från dag till dag. Jag vill oftast veta mer om allt hela tiden och jag suger gärna åt mig av kunskap från mer eller mindre alla områden, men eftersom jag tydligen inte har tillgång till obegränsat med tid och dessutom är ganska förtjust i skönlitterärt också så är det oftast humöret som bestämmer när jag har tid för facklitteratur och vilken typ det blir.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar