30 nov. 2012

Bokbloggsjerka, 30 november - 3 december - Mina bokliga julklappsönskningar


Jag har insett att jag inte har jerkat på ett bra tag så nu tar jag mig i kragen och deltar lite. I veckans jerka vill Annika veta följande:





Nu står julen snart för dörren och frågan är vad du önskar dig för bokliga saker i julklapp?





Jag har faktiskt inte önskat mig något särskilt eftersom min familj envisas med att inte lägga ner särskilt mycket tid och energi på det här med klappar till andra än de minsta barnen. Jag får oftast bara pengar.





Skulle jag skriva en lista så skulle den egentligen kunna bli hur lång som helst eftersom det alltid finns böcker jag vill ha. Helst vill jag nog kanske ha två nya bokhyllor, men jag behöver tyvärr en större lägenhet först innan jag kan få plats med dem.





Eller vänta nu, jag ljuger ju. Jag har faktiskt önskat mig tavellister. Har tänkt mig att jag ska ställa alla mina kokböcker på dem och ha dem i köket. Och sen vill jag ha ett par lister i vardagsrummet som jag kan ställa de riktigt snygga böckerna på.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar